[l5o2]
DE LA VILLE DE PARIS.
301
CCCXVI [CCLXV]. —-Pour la r
27 avril 1552.
Du mercredi, xxvifjour d'Avril mil v° ni.-En assemblée le jour d'huy faicte, en l'Ostel dela Ville de Paris, de mess" les Prevost des Marchans, Eschevins et Conseillers de lad. Ville, pour adviser sur la requeste presentée par m' Pierre Perdrier, Greffier d'icelle Ville, de laquelle la teneur ensuit:
"A mess™ les Prevost des Marchans, Eschevins, Conseillers et Quarteniers de la ville de Paris,
" Supplie humblement Pierre Perdrier, Greffier de lad. Ville, comme led. suppliant soit de present en quelque indisposition de sa personne, et pourroit estre sad. indisposition longue, et ce pendant ne pourroit faire service au Rov et à lad. Ville, comme il desire, ce consideré, il vous plaise luy permectre de resigner sond, office à homme suffisant, cappable et à vous agreable. Et vous ferez bien."
Signée : "Perdrier."
Et au dessoubz est escript:
"Nous, notaires du Roy nostre sire en son Chas­telet de Paris, «à la requeste dc noble homme 111e Pierre Perdrier, Greffier de la Ville de Paris, cy dessus signé, avons signé la presente requeste cy dessus Iranscripte, pour plus grande approbation d'icelle.
"Fait ce xxv0 jour d'Avril mil v° lu après Pasques." Signé : "Bergeon, Maheu."
En laquelle assemblée se sont trouvez, c'est assa­voir :
Monsr le Prevost des Marchans, m0 Claude Guyot;
Mess" Lejay, Luillier, Lormier, Desprez, Esche­vins.
Mess" Viole, sr d'Athis, Hennequin, de Brage­longne, Courtin, de Livres, de Jumeauville, Paillart Larcher, Berthelemy, Lelievre, Croquet, Vivyen,Pa­luau, Conseillers delad. Ville.
Après que mond. sr le Prevost des Marchans a faict lecture de lad. requeste et des lettres dc pro­vision dud. office de Greffier, alachéc à icelle dont aussi la teneur ensuit :
"A tous ceulx qui ces presentes lettres verront, O L'élection de Simon Larcher à l'office de Greffier, en 1
ÎSIGNATION DE L'OFFICE DE GREFFIER. (Fol. 279 v°.)
Germain de Marle, sr du Tillay, Conseiller, Notaire et Secretaire du Roy nostre sire, et General de ses Monnoyes, Prevost des Marchans, et les Eschevins dc la Ville de Paris, salut.
tt Savoir faisons que aujourd'uy, datte dc ces pre­sentes, en ensuivant la deliberation du Conseil de la Ville, assemblé en la maniere acoustumée, et les lettres patentes du Roy nostre sire dattées du quin­ziesme jour du moys de Septembre l'an mil vc xxvn, et autres lettres missives envoyées ti lad. Ville par ledict seigneur et apportées par mess0 Jehan de La. Barre, chevalier, conte d'Estampes, Lieutenant ge­neral dud. seigneur en lad. Ville de Paris et gouver­nement de France, escriptes à Chantilly, le xme jour d'Octobre dernier passé. Après lecture faicte desd, lettres en lad. assemblée, et la creance dud. Lieute­nant general, m° Pierre Perdrier, sr de Bobigny, en la presence dud. Lieutenant general, après le serment par luy faict en noz mains, en tel cas acoustumé, ct qu'il a baillé et payé comptant la somme de quinze cens escuz d'or soleil, par luy offerte à lad. Ville pour raison dud. office. Laquelle avons faict mettre ès mains de Philippes Macé, Receveur de lad. Ville, a esté receu par mond. sr le Prevost cles Marchans en l'office de Clerc et Greffier de la Prevosté et Esche­vinage de lad. Ville, institué et mys en possession d'icelluy, pour en joyr aux gages, droictz, honneurs, proufïitz, revenuz et esmolumens acoustumez et qui y apartiennent, tout ainsi et en la forme que faisoit l'eu m0 Jehan Hesselin, dernier paisible possesseur dud. estat et office de Greffier. En tesmoing de ce, nous avons mys à ces presentes le scel de lad. Pre­vosté des Marchans. Ce fut laict le lundi, quator­ziesme jour d'Octobre l'an mil cinq cens vingt sept." Signé : "Par commandement dc mess", Bache­lier, commis," et scellées du scel de lad. Ville.
Ce faict, mond. sr le Prevost a faict lecture du registre des déliberations de Conseil de lad. Ville, auquel est enregistré commant il fut procedé a l'es­lection et provision dud. office à feu m0 Simon Lar­cher, predecesseur de m° Jehan Hesselin C, qui es­toit Greffier auparavant led. Perdrier (mais on n'a I sceu trouver le regislre de la reception dud. Per-
.mplacement dc feu Denis Potier, eut lieu le 18 novembre i5o2